بقعه ستی فاطمه
تصوير روز
مدفن ستی (بی بی ) فاطمه خاتون ، متوفی در قرن نهم هجری ، همسر امیر چقماق شامی که مشترکاً مسجد امیر چقماق را بنیاد نهادند .



> گروه اخبار > اقتصادی > مشروح خبر _PRINTER_FRIENDLY


مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران :
نگارنده خبر: مدير سايت
تاریخ ثبت:1389/8/17

مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران : بافت‌هاي فرسوده و سكونت‌گاه‌هاي غير رسمي به عنوان تهديدي براي زندگي شهري مطرح هستند

معاون وزیر مسکن و شهر سازی و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران با اشاره به اينكه طبق پيش‌بيني‌هاي كارشناسان تا سال 2050، دو سوم از مردم دنيا در شهرها زندگي خواهند كرد، اظهارداشت : بافت‌هاي فرسوده و سكونت‌گاه‌هاي غير رسمي به عنوان تهديدي براي زندگي شهري مطرح هستند و در همين راستا بايد اقدامات لازم را از هم اكنون اتخاذ كرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران مهندس احمد صادقی در گفتگو با خبرگزاری فارس  با بیان مطلب فوق  گفت: دولت نهم و دهم طي برنامه توسعه چهارم فعاليت‌هاي مناسبي را در زمينه نوسازي و توانمندسازي بافت‌هاي فرسوده به سرانجام رسانيده است. معاون وزیر مسکن و شهر سازی افزود : ز ابتداي انقلاب اسلامي و در طول سه برنامه توسعه يك‌هزار و 68 هكتار از بافت‌هاي فرسوده در كشور نوسازي شده و اين در حالي است كه اين رقم تنها در دولت‌‌هاي نهم و دهم و طي پنج سال اخير سه هزار هكتار است.

مهندس صادقي با بيان اينكه پروژه‌هاي مديريت شهري چند بعدي و هماهنگي كل دستگاه‌ها و نهادهاي مربوطه را مي‌طلبد، گفت : رويكرد اصلي دولت در پروژه‌هاي نوسازي و توانمندسازي بافت‌هاي فرسوده مردم محوري است.  مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران با بیان اینکه  دولت موظف است بستر لازم را براي حضور گسترده مردم در ساماندهي سكونت‌گاه‌هاي غير رسمي و بافت‌هاي فرسوده فراهم آورد.گفت : فراهم آوري تسهيلات ارزان قيمت بدون سپرده، كمك وديعه اجاره مسكن، اختصاص اعتبار براي بازگشايي معابر، اصلاح و تصويب قوانين مورد نياز، اطلاع رساني و آگاه‌سازي است.

معاون وزیر مسکن و شهر سازی  در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه در مبحث تسهيلات سال گذشته اعتباري معادل 450ميليارد تومان در راستاي اعطاي تسهيلات 15 ميليون توماني به 30 هزار واحد مسكوني در بافت‌هاي فرسوده اختصاص داده شده، يادآور شد: اين رقم در سال‌جاري در حالي به 1000ميليارد تومان رسيده است كه اين رقم براي 50 هزار واحد و به ازاي هر واحد 20 ميليون تومان تسهيلات تزريق شده است.

مهندس صادقي با بيان اينكه اين امر نشان از توجه ويژه دولت به نوسازي واحدهاي مستقر در بافت‌هاي فرسوده دارد، اظهار داشت: براي سال 89 نيز از طرف دولت 65 ميليارد ریال  سرمايه‌گذاري پيش‌بيني شده است كه در اين راستا 34 درصد سهم بخش مردمي، 30 درصد سهم بخش عمومي و 36 درصد سهم خود دولت است.

معاون وزیر مسکن و شهرسازی با اشاره به اینکه  تنوع بسته‌هاي ارائه‌اي دولت در امر نوسازي بافت‌هاي فرسوده امكان مناسبي است كه به ساكنان اين بخش‌ها داده شده است.اظهارداشت :  به عنوان مثال در امر سرمايه‌گذاري 65 ميليارد ریال  ياد شده سهم مردم تا 50 درصد نيز قابل افزايش است.


منبع خبر: شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری
تعداد مطالعه 2951 مرتبه بوده است.


عناوين مرتبط
الهام: ميراث فرهنگي براي رفع مشكلات مالي تا سال آينده صبر كند
چند تن از دست اندركاران بخش مسكن، ركود در اين بخش را از مهمترين مشكلات انبوه سازان مسكن دانستند .
طرح اصلی دولت درباره مسکن در راه است
وزير مسكن و شهرسازي: 150 كشور خواهان همكاري در طرح مسكن مهر هستند
سرمایه گذاری مطمئن در محدوده بافت های فرسوده
بانك مسكن به شعب سراسر كشور ابلاغ كرد :‌ نحوه پرداخت وام نوسازي بافت‌هاي فرسوده
نگران تغییر مشخصات و قیمت تمام شده بعضی از پروژه های مسکن مهر هستیم.
مسكن‌مهر از ماليات ‌بر ارزش‌‌افزوده معاف شد؛ تخفيف يك ميليوني به متقاضيان
مدیر عامل شرکت مادر: با وديعه اسكان موقت انقلابی ديگر در حركت نوسازي و بهسازي بافت فرسوده پدیدار گشت
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران :
  نظر بدهید:
* نام:  
* ایمیل:  
* متن:
محدودیت تایپ: حرف
* کد امنیتی:   <  
 

 
به وب‌سايت اطلاع‌رساني شركت عمران و مسكن سازان استان يزد خوش آمديد.






مقالات
معرفی شرکتهای عمرانی
جستجو در سایت
آمار سایت
 » شروع سایت: فروردین 1385
 » خبر ثبت شده: 778 مورد
 » مقاله ثبت شده: 51 مورد
 » در حال بازدید: 3 نفر
 » بیشترین بازدید همزمان: 463 نفر
 » بازدید امروز: 685 مرتبه
 » بازدید دیروز: 503 مرتبه
 » کل بازدید: 2396859 مرتبه
 » میانگین: 429 بازدید در روز

پروژه هاي مسكن سازان

  • بازارچه صنایع دستی شاهزاده فاضل

  • خانه هوشمند

  • خانه رشتیان

  • سرای درج (تیمچه چاووش)

  • خانه شکوهی

  • پروژه بدنه سازی میدان شاه طهماسب

  • زرگر یزدی