بقعه ستی فاطمه
تصوير روز
مدفن ستی (بی بی ) فاطمه خاتون ، متوفی در قرن نهم هجری ، همسر امیر چقماق شامی که مشترکاً مسجد امیر چقماق را بنیاد نهادند .



> گروه اخبار > معماري و شهرسازي > مشروح خبر _PRINTER_FRIENDLY


عضوكميسيون اقتصادى مجلس شوراي اسلامي : نوسازى بافت هاى فرسوده از شهرهاى بزرگ شروع مى شود
نگارنده خبر: مدير سايت
تاریخ ثبت:1389/5/11

عضوكميسيون اقتصادى و نماينده مردم آستارا در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: نوسازى بافت هاى فرسوده از شهرهاى بزرگ شروع مى شود به همين جهت مجلس از نظر قانونى دست دولتمردان را براى بازسازى مناطق فرسوده شهرى، تغييرفضاى آن ودر واقع كمك به مردم براى انجام اين امر مهم بازگذاشته است.

به گزارش روابط عمومي شركت مادر تخصصي عمران و بهسازي شهري ايران به نقل از روزنامه ابرار اقتصادي فرهاد دلق پوش  با بيان مطلب فوق گفت :  جهت ترميم و بازسازى ساختمانهاى قديمى و فرسوده از سوى وزارت مسكن و شهرسازى تسهيلات ۲۵ ميليون تومانى در نظر گرفته شده است و از افرادى كه در اين امر مهم گام بر مى دارند حمايت مى شود.

نماينده مردم آستارا در مجلس شوراي اسلامي  گفت: بخشى از نوسازى بافت فرسوده در مناطق روستايى بر عهده بنياد مسكن و در مناطق شهرى بر عهده وزارت مسكن و شهرسازى است كه اين نهادها مسئول اجرايى كردن اين طرح هستند.

عضوكميسيون اقتصادى در مجلس شوراي اسلامي  در راستاى نوسازى بافت فرسوده اظهارداشت : با تسهيل در شرايط قانونى براى دولت و وزارت مسكن و شهرسازى مى توان درجهت خدمت رسانى به مردم، جلوگيرى از خسارتهاى مالى و جانى بهترين استفاده لازم را برد.

دلق پوش در ارتباط با وام نوسازى واحدهاى مسكونى اعلام كرد: با توجه به ارزيابى وزارت مسكن و شهرسازى ميزان تخصيص اعتبار در مناطق مختلف كشور به اين امر مهم جوابگوى ايجاد واحدهاى جديد و باسازى واحدهاى فرسوده است.

عضوكميسيون اقتصادى مجلس شوراي اسلامي  افزود : مسئولين وزارت مسكن و شهرسازى وشهرداران در جلسه اى تاكيد داشتند كه ترميم و نوسازى مناطق فرسوده از شهرهاى بزرگ و كلان شهرها مثل تهران شروع و به مناطق ديگر گسترش پيداكند.

نماينده مردم آستارا در مجلس شوراي اسلامي   در پايان گفت : هم اكنون ميزان اجرايى شدن طرح نوسازى بافت فرسوده توسط وزارت مسكن و شهرسازى و شهرداران با توجه به تسهيلات و امتيازات در نظر گرفته شده در حال پيگيرى است.

محمد تقى بختيارى  عضوكميسيون عمران و نماينده مردم بافت در مجلس شوراي اسلامي  نيز در خصوص نوسازي بافت هاي فرسوده اظهارداشت :  براى انجام طرح نوسازى بافت فرسوده وزارت مسكن و نوسازى بعنوان دستگاه اجرايى عهده دار اين مسئوليت بزرگ است.

نماينده مردم بافت  در مجلس شوراي اسلامي گفت : وام هاى ويژه اى كه براى طرح بازسازى بافت فرسوده درنظر گرفته شده است با سياستهاى وزارت مسكن و شهرسازى قطعا افزايش پيدا خواهد كرد و سهم زيادى به احياء بافت فرسوده تعلق مى گيرد

ايشان   گفت: با توجه به سيا ستهاى كميسيون در ارائه مجوزهاى قانونى، تسهيلات و جهت گيرى ها بصورت مشترك با وزارت مسكن و شهرسازى پيشنهادات تنظيم مى گردد.

عضوكميسيون عمران در مجلس شوراي اسلامي گفت : : ترميم و نوسازى بافت فرسوده بستگى به آمادگى مالكين و دستگاههاى اجرايى براى عملياتى كردن اين طرح در مناطق مختلف دارد.وى در پايان گفت: طرح بازسازى بافت فرسوده در بعضى از شهرها مثل كرمان و مراكز استان ها و كلان شهرها در حال اجراست.


منبع خبر: شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری
تعداد مطالعه 2918 مرتبه بوده است.


عناوين مرتبط
مدیر عامل شرکت عمران و مسکن سازان استان یزد
سخنگوي كميسيون عمران مجلس شورای اسلامی : بخش انبوه‌سازي مسكن و ساختمان فاقد آئين‌نامه است
معاون وزير مسكن و شهرسازي خبرداد : توسعه مسكن مهر در بافت‌هاي فرسوده
معاون شهرسازی شهرداری :همراهی مسئولین استان و افزایش اعتبارات در زمینه بهسازی بافت فرسوده
صادقی: کمک ودیعه مسکن به صاحبان خانه در بافتهای فرسوده اختصاص می یابد .
تودیع و معارفه ریاست سازمان مسکن و شهر سازی استان یزد
شیوه و شعار دولت بسترسازی برای مشارکت حداکثری و پایدار مردم است
نوسازی بافت‌های فرسوده باید به عنوان طرح ملی اجرا شود
عضو هيات مديره شرکت مادر تخصصی:‌ رویکرد دولت نهم و دهم در محدوده بافت هاي فرسوده
سومین دوره مسابقات ملي معماري با موضوع طراحي و ساخت باغ‌فرش سنگي
  نظر بدهید:
* نام:  
* ایمیل:  
* متن:
محدودیت تایپ: حرف
* کد امنیتی:   <  
 

 
به وب‌سايت اطلاع‌رساني شركت عمران و مسكن سازان استان يزد خوش آمديد.






مقالات
معرفی شرکتهای عمرانی
جستجو در سایت
آمار سایت
 » شروع سایت: فروردین 1385
 » خبر ثبت شده: 778 مورد
 » مقاله ثبت شده: 51 مورد
 » در حال بازدید: 2 نفر
 » بیشترین بازدید همزمان: 463 نفر
 » بازدید امروز: 129 مرتبه
 » بازدید دیروز: 154 مرتبه
 » کل بازدید: 2399635 مرتبه
 » میانگین: 429 بازدید در روز

پروژه هاي مسكن سازان

  • مجتمع تجاری یاسپیرین ( علیچی )

  • مجموعه تجاری سامان

  • زرگر یزدی

  • ساختمان تجاري- فرهنگي ياسپيرين

  • میراللهی

  • مجموعه چهار واحدمسکونی موسوی

  • موید علایی