بقعه ستی فاطمه
تصوير روز
مدفن ستی (بی بی ) فاطمه خاتون ، متوفی در قرن نهم هجری ، همسر امیر چقماق شامی که مشترکاً مسجد امیر چقماق را بنیاد نهادند .



> گروه اخبار > بافت فرسوده > مشروح خبر _PRINTER_FRIENDLY


مديرعامل اتحاديه مسكن مهر يزد خبر داد:
نگارنده خبر: مدير سايت
تاریخ ثبت:1390/9/9

واگذاري 15 درصد واحدها تا پايان سال جاري اتمام واگذاري پروژه‌هاي فاز اول تا نيمه اول سال آينده

مديرعامل اتحاديه مسكن مهر يزد با اشاره به آماده تحويل بودن يك هزار واحد مسكوني مهر يزد، از پيشرفت فيزيكي 70 درصدي واحدهاي مسكن مهر يزد خبر داد.

 

روح‌الله مهدي‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)- منطقه يزد، از عضويت 56 تعاوني مسكن مهر در سطح شهرستان يزد در اين اتحاديه خبر داد و افزود: در حال حاضر 11 هزار واحد مسكن مهر در دست اجرا داريم كه 4 هزار واحد در مرحله اتمام اسكلت، 3 هزار واحد به مرحله اتمام سفت كاري و 3 هزار واحد به مرحله اتمام نازك كاري رسيده‌اند.

 

وي اظهاراميدواري كرد امسال بيش از 15 درصد پروژه‌هاي مسكن مهر استان به متقاضيان تحويل شود و 50 درصد نيز در 6 ماهه نخست سال آينده آماده تحويل شود.

 

وي اعلام كرد: با عنايت به اينكه اين طرح دائمي بوده و مقطعي نيست و روزانه واجدين شرايط اين پروژه ملي اقدام به ثبت نام مي‌كنند، روند اجراي اين پروژه‌ها به صورت مستمر است و نمي ‌توان گفت كه كليه پروژه‌هاي مسكن مهر استان در چه تاريخي تحويل مي‌شود، اما اكثر پروژه‌هاي فاز اول مسكن مهر استان حداكثر تا نيمه سال آينده به متقاضيان واگذار خواهد شد.

 

وي به اقدامات پشتيباني، نظارتي و خدماتي تعاوني مسكم مهر اشاره كرد و افزود: در زمينه فعاليت‌هاي پشتيباني، گروه خدمات پشتيباني در محل اتحاديه مسكن مهر تشكيل نسبت به ارائه خدمات خريد مصالح به نازلترين قيمت و با كيفيت مطلوب اقدام مي‌كند كه اين اقدام هزينه‌هاي دلالي را از مسكن مهر كم كرده و كاهش قيمت تمام شده پروژه‌ها را به دنبال داشته است.

 

وي ادامه داد: اين اتحاديه همچنين در راستاي تامين نيروي انساني خبره براي اجراي پروژه‌هاي مسكن مهر نيز خدمات مثمرثمري به تعاوني‌ها ارائه داده است.

 

مهدي‌پور گفت: خدمات فني و مهندسي از ديگر خدمات اتحاديه است كه به ارائه خدمات مشاوره فني به پروژه‌ها مي‌پردازد كه در اين زمينه چند نفر از مهندسان خبره و سرشناس استان مشاوره‌ها و راهنمايي‌هاي لازم را به تعاوني‌ها متقاضي ارائه مي‌دهند.

 

مديرعامل اتحاديه مسكن مهر كوير يزد بيان كرد: نظارت و سركشي موردي از پروژه‌ها و ارائه تذكرات فني به تعاوني‌ها از ديگر فعاليت‌هاي اين گروه است كه از جمله فعاليت‌هاي نظارتي مي‌توان به گروه حسابرسان و مديريت مالي اتحاديه اشاره كرد به صورتي كه تمامي فعاليت‌هاي اقتصادي تعاوني‌ها توسط دايره حسابرسي رصد شده و اشكلات احتمالي موجود برطرف مي‌شود.

 

وي ادامه داد: فعاليت‌هاي خدماتي اين اتحاديه به دو گروه تعاوني‌ها و متقاضيان ارائه مي‌شود كه متقاضيان جهت كسب اطلاعات پروژه‌ها، پاسخ به ابهامات، مدارك و نحوه ثبت نام و... از طريق اين اتحاديه اقدام مي‌كنند. راه اندازي تلفن گويا و وب سايت اطلاع‌رساني و ساير سامانه‌هاي مرتبط از مهمترين اقداماتي است كه براي متقاضيان صورت گرفته است.

 

مهدي‌پور گفت: خدمات مرتبط با تعاوني‌ها نيز ارائه جديدترين ابلاغيه‌ها و برنامه‌هاي مرتبط با تعاوني‌ها است كه از طريق دولت با شوراي مسكن استان ارائه مي‌شود.

 

وي افزود: تعاوني‌ها نيز مي‌توانند پيشنهادات خود را از اين طريق به اطلاع اتحاديه برسانند كه بعد از كارشناسي توسط گروه فني مهندسي و بحث و تبادل نظر در هيات مديره به اطلاع مديران استان مي‌رسد.

 

وي از ديگر فعاليت‌هاي اتحاديه به برگزاري جشنواره تعاوني‌هاي برتر مسكن مهر در تيرماه سال جاري اشاره كرد و افزود: در اين راستا با هماهنگي اداره‌كل تعاون، 12 تعاوني برتر انتخاب و توسط استاندار تقدير شدند.

 

مهدي‌پور گفت: برگزاري نشست‌هاي هم انديشي با مديران تعاوني‌ها، پيگيري مسائل زيرساختي برخي از پروژه‌هاي معرفي بيش از 600 عضو به تعاوني‌هايي كه كمبود عضو داشتند و ... از جمله فعاليت‌هاي اين اتحاديه است.


منبع خبر: خبرگزاری دانشجوی ایران
تعداد مطالعه 2140 مرتبه بوده است.


عناوين مرتبط
ساخت و ساز در بافت فرسوده
ویژگی مسکن مهر ویلایی در برخی از شهرها/ 30 میلیون تومان هزینه ساخت
جلسه کمیته فنی
کارگاه آموزشی
تشکیل جلسه با هیات مدیره سازمان نظام مهندسی
مصوبات جلسه شورای مسکن استان در خصوص اعتبار مسکن مهر دربافت فرسوده
جلسه
خط 3000 ميليارد توماني به راه افتاد
200 هزار واحد مسکونی در محدوده بافتهای فرسوده شهری امسال نوسازی خواهد شد
مشکلات اقتصادی مردم را در پرداخت اقساط مسکن مهر ناتوان کرده است
  نظر بدهید:
* نام:  
* ایمیل:  
* متن:
محدودیت تایپ: حرف
* کد امنیتی:   <  
 

 
به وب‌سايت اطلاع‌رساني شركت عمران و مسكن سازان استان يزد خوش آمديد.






مقالات
معرفی شرکتهای عمرانی
جستجو در سایت
آمار سایت
 » شروع سایت: فروردین 1385
 » خبر ثبت شده: 778 مورد
 » مقاله ثبت شده: 51 مورد
 » در حال بازدید: 3 نفر
 » بیشترین بازدید همزمان: 463 نفر
 » بازدید امروز: 105 مرتبه
 » بازدید دیروز: 297 مرتبه
 » کل بازدید: 2395552 مرتبه
 » میانگین: 429 بازدید در روز

پروژه هاي مسكن سازان

  • خانه شکوهی

  • حسینیه ناظم التجار

  • خانه هوشمند

  • مجموعه چهار واحدمسکونی موسوی

  • ساختمان تجاري- فرهنگي ياسپيرين

  • مرمت و احیاء خانه صالحی کرمانی

  • مرمت و احیاء خانه پهلوان حسینی