بقعه ستی فاطمه
تصوير روز
مدفن ستی (بی بی ) فاطمه خاتون ، متوفی در قرن نهم هجری ، همسر امیر چقماق شامی که مشترکاً مسجد امیر چقماق را بنیاد نهادند .



> گروه اخبار > بافت فرسوده > مشروح خبر _PRINTER_FRIENDLY


پيشرفت 60 درصدي مسكن مهر بافق
نگارنده خبر: مدير سايت
تاریخ ثبت:1390/5/23

رئيس اداره تعاون بافق از پيشرفت 60 درصدي مسكن مهر در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري فارس از بافق، علي‌اصغر نوري ظهر امروز در بازديد نماينده مردم بافق در مجلس شوراي اسلامي از پروژه مسكن مهر بافق با ارائه گزارشي از مراحل اجرايي مسكن مهر و مشكلات آن در شهرستان بافق اظهار داشت: عدم توانايي اعضا در تامين سهم آورده، تامين منابع لازم براي محوطه‌سازي و اجراي شبكه فاضلاب از مهم‌ترين مشكلات اجراي طرح مسكن مهر در شهرستان بافق است.
وي افزود: هم‌اكنون 312 واحد مسكن مهر در قالب 22 بلوك در طبقات سه و چهار روي پيلوت با صرف اعتباري بالغ بر 80 ميليارد ريال از محل تسهيلات بانكي و آورده اعضا در شهرستان بافق در حال ساخت است.
نوري بيان كرد: پروژه مسكن مهر شهرستان بافق در مجموع به طور ميانگين با پيشرفت فيزيكي 60 درصدي در حال احداث است.
نماينده مردم بافق در مجلس شوراي اسلامي نيز در اين بازديد ضمن ابراز رضايت از روند اجراي طرح مسكن مهر در شهرستان بافق در مورد رفع مسائل و مشكلات مطرح شده قول مساعدت و پيگير ي داد.
كاظم فرهمند پس از اين بازديد در جمع مديران بافق حاضر شد با اشاره به مشكلات مسكن مهر براي پيگيري اين مشكلات و رفع آنها قول مساعد داد.
وي در بخش ديگري از اين جلسه با اشاره به بازديد خود از روستاي مباركه بافق با اشاره به توجه دولت و مجلس به روستاها براي ارتقاي سطح رفاه و اقتصاد آنها، بر ساماندهي امور عمراني و توسعه‌اي روستاها تاكيد كرد و اظهار داشت: روستاها به عنوان كانون ايمان و اخلاص اراده و قطب توليد كشاورزي بايد مورد توجه مسئولان امر قرار گيرند.
فرهمند ادامه داد: نگاه مجلس به حل مشكلات روستائيان، نگاهي واقع‌بينانه و همراه با تعصب است و تاكنون قريب به اتفاق پيشنهادات مربوط به روستاها در مجلس مورد تصويب نمايندگان قرار گرفته است.
فرماندار بافق نيز در اين نشست با بيان گزارشي از خدمات دولت در شهرستان بافق و روستاهاي منطقه از اختصاص مبلغ 200ميليون ريال توسط فرمانداري بافق براي امور ورزشي روستاي مباركه در سال جاري خبر داد.
حسين ندافيان افزود: احياي قنات روستا، تامين كود مورد نياز كشاورزان با قيمت مناسب و كاهش تعرفه برق چاه‌هاي كشاورزي ، توجه به زير ساخت‌هاي ورزشي، پرداخت عوارض زيست محيطي و پرداخت عادلانه اعتبارات عمراني از مهم‌ترين مشكلات روستاي مباركه بافق است.
وي همچنين تقويت و تامين نقدينگي تعاوني‌هايي كه با سرمايه اهالي روستا راه‌اندازي شده، اجراي مرحله دوم طرح هادي روستايي، آسفالت بلوار شرقي روستا توسط معادن منطقه، آغاز عمليات گازرساني به مباركه همزمان با شهر بافق، تجهيز پارك نطقي به وسايل بازي كودكان و اشتغال جوانان را نيز از ديگر مشكلات و نيازهاي مردم مباركه بافق برشمرد.
به گزارش فارس، نماينده مردم بافق، بهاباد، ابركوه، خاتم و مهريز در مجلس شوراي اسلامي در سفر خود به شهرستان بافق از روستاي مباركه نيز بازديد كرد و از نزديك در جريان مشكلات مردم اين روستا قرار گرفت.
روستاي مباركه با جمعيتي بالغ بر 2هزار و 700 نفر از پرجمعيت‌ترين روستاهاي شهرستان بافق است كه به دليل توسعه شهر بافق در سال‌هاي اخير هم‌اكنون اين روستا در مجاورت مركز شهرستان بافق قرار دارد.


منبع خبر: خبرگزاری اقتصادی خبرنگار فارس ایران
تعداد مطالعه 2374 مرتبه بوده است.


عناوين مرتبط
جلسه معارفه مشاور تهیه طرح بهسازی و نوسازی شهر مهریز
250 هزار واحد مسکونی در بافت های فرسوده کشور احداث می شود
جلسه تودیع و معارفه
پيشرفت 60 درصدي مسكن مهر بافق
احداث بيش از چهار ميليون مسکن مهر
تشکیل جلسه
جلسه شورای مسکن
اعلام مجدد وام تعمیر و مرمت بناهای با ارزش در بافت تاریخی و فرسوده یزد
ساخت ‌و ساز مسكن هم 20 درصد گران شد
چه کار داريد که منابع مالي مسکن مهر از کجا تأمين مي‌شود؟
  نظر بدهید:
* نام:  
* ایمیل:  
* متن:
محدودیت تایپ: حرف
* کد امنیتی:   <  
 

 
به وب‌سايت اطلاع‌رساني شركت عمران و مسكن سازان استان يزد خوش آمديد.






مقالات
معرفی شرکتهای عمرانی
جستجو در سایت
آمار سایت
 » شروع سایت: فروردین 1385
 » خبر ثبت شده: 778 مورد
 » مقاله ثبت شده: 51 مورد
 » در حال بازدید: 6 نفر
 » بیشترین بازدید همزمان: 463 نفر
 » بازدید امروز: 199 مرتبه
 » بازدید دیروز: 90 مرتبه
 » کل بازدید: 2379663 مرتبه
 » میانگین: 428 بازدید در روز

پروژه هاي مسكن سازان

  • مرکز تجاری بهمن (بلوار بسیج )

  • بازارچه صنایع دستی شاهزاده فاضل

  • خانه عطائیان

  • حسینیه ناظم التجار

  • مجموعه تجاری سامان

  • خانه علومی

  • خانه رشتیان