بقعه ستی فاطمه
تصوير روز
مدفن ستی (بی بی ) فاطمه خاتون ، متوفی در قرن نهم هجری ، همسر امیر چقماق شامی که مشترکاً مسجد امیر چقماق را بنیاد نهادند .



> گروه اخبار > بافت فرسوده > مشروح خبر _PRINTER_FRIENDLY


مشکل بافت های فرسوده با آمار رفع نمی شود
نگارنده خبر: مدير سايت
تاریخ ثبت:1390/1/30

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: مشکل بافت های فرسوده شهر تهران با ارائه امار و جداول و تبلیغ رفع نمی شود و باید به صورت جدی به این مقوله وارد شد.

مهدی چمران در جلسه شورا با اشاره به تجمع شماری از شهروندان ناحیه یک منطقه 15 مقابل ساختمان شورا در اعتراض به روند نوسازی بافت های فرسوده در محل سکونت خود افزود: ما در محله اتابک و دیگر محلات دارای بافت فرسوده، شاهد اعتراض های شدید مردمی هستیم و چند بار که به این محلات مراجعه کردیم هر بار شاهد اعتراض های شهروندان بودیم. وی تاکید کرد: باید به داد این مردم رسید و مشکل آنها را رفع کرد و همه تلاش ما برای رفع این مشکلات است. رئیس شورای اسلامی شهر تهران یکی از مشکلات جدی شهر تهران را بافت های فرسوده دانست و افزود: این مشکل را باید با عمل رفع کرد نه با ارائه امار و ارقام.

شکیب رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای اسلامی شهر هم در ادامه افزود: متاسفانه در خصوص بافت های فرسوده فضای عمومی، فضای نارضایتی است. وی ضمن گله از رسانه ها و صداو سیما در نحوه انعکاس اخبار جلسه گذشته شورای شهر گفت: هفته گذشته درویش زاده مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در جلسه شورا حضور یافت و تعدادی سوال مطرح شد که وی باید جواب می داد متاسفانه این سوالات و صحبت های درویش زاده طوری در رسانه ها انعکاس داده شد که همه چیز خوب است.

شکیب تاکید کرد: انعکاس باید طوری باشد که مشکلات مردم مطرح شود. وی با اشاره به تجمع امروز شماری از شهروندان گفت: مردم تحت فشارند، باید در فضایی ارام برای رفع معضل مهم بافت های فرسوده و رفع مشکل مردم تلاش کنیم. وی گفت: ترافیک و بافت فرسوده دو مشکل مهم شهر تهران است که باید برای رفع انها اقدام جدی شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران همچنین در ادامه ضمن گلایه از روزنامه ها به ویژه همشهری در نحوه انعکاس اخبار جلسه هفته گذشته در خصوص نوسازی بافت های فرسوده گفت: هفته گذشته بخشی از صحبت های بنده در صدا و سیما پخش شد و وقتی اینها پخش می شود مردم فکر می کنند گل و بلبل است پس مشکل کجاست.

دانشجو افزود: مطمئنا اگر گل و بلبل بود ما مزاحم درویش زاده مدیرعامل سازمان نوسازی نمی شدیم تعدادی پیشنهاد بود که عملیاتی نشده بود و از وی خواسته شد در این خصوص توضیح دهد ولی در عمل طوری انعکاس داده شد که همه چیز خوب است. وی با اشاره به ارتباط خوب مردم و شورا گفت: مردم به تصمیم های شورا حساس هستند و اتفاقات شورا را رصد می کنند.

شیبانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر هم در ادامه تاکید کرد: اوایل انقلاب بازسازی و نوسازی برعهده من بود و کسی شاکی نبود و اگر پیش ازتخریب، جایی برای ساکنان درنظر گرفته شود این مشکلات پیش نمی اید.

مسجد جامعی هم با اشاره به تجمع مقابل شورای شهر گفت: فضایی که اطراف شورا ایجاد شده است جو را سنگین می کند و این باعث می شود نتوانیم بحث ها را به صورت کارشناسی پیش ببریم.


منبع خبر: شبكه اطلاع رساني ساختمان ايران
تعداد مطالعه 2214 مرتبه بوده است.


عناوين مرتبط
دیدار مدیر عامل مسکن سازان از شهرستان تفت
مصوبه هیات وزیران
به منظور پيشگیري از جرايم صورت گرفت
جلسه هماهنگی بافت فرسوده و تاریخی یزد
جلسه
پیشنهاد طرح تفضیلی بافت فرسوده استان در آستانه تصویب در کمیسیون ماده 5
بررسی راهکارهای جذب تسهیلات بافت فرسوده
مشکلی برای تامین اعتبارات مسکن مهر نداریم
شهرهاي زير 25 هزار نفر صاحب نقشه تفكيكي املاك مي‌شوند
جلسه کمیته فنی
  نظر بدهید:
* نام:  
* ایمیل:  
* متن:
محدودیت تایپ: حرف
* کد امنیتی:   <  
 

 
به وب‌سايت اطلاع‌رساني شركت عمران و مسكن سازان استان يزد خوش آمديد.






مقالات
معرفی شرکتهای عمرانی
جستجو در سایت
آمار سایت
 » شروع سایت: فروردین 1385
 » خبر ثبت شده: 778 مورد
 » مقاله ثبت شده: 51 مورد
 » در حال بازدید: 5 نفر
 » بیشترین بازدید همزمان: 463 نفر
 » بازدید امروز: 516 مرتبه
 » بازدید دیروز: 339 مرتبه
 » کل بازدید: 2395140 مرتبه
 » میانگین: 429 بازدید در روز

پروژه هاي مسكن سازان

  • مجموعه چهار واحدمسکونی موسوی

  • مجموعه مسکونی هزار درخت

  • خانه هوشمند

  • مرمت و احیاء خانه صالحی کرمانی

  • کارخانه اقبال

  • مجموعه 16 واحدی سحر یزد

  • مجتمع تجاری یاسپیرین ( علیچی )